Odvoleno – Kdo skutečně prohrál a proč

Led 29th, 2018 | Posted by

Výsledek je i přes často chaotická a málo logická pojednání nejrůznějších teoretiků jednoznačný : Prohrála česká státnost. A to není pro Čechy nový jev, naopak, jedná se o stále znovu na povrch vyplouvající fenomen. Češi prostě pro samosprávu, natož pro demokracii, tedy pro férovost, nějak nemají buňky. Myslí většinově jinak, nežli je pro Evropu typické. Aplikují často podlosti a jiné neférovosti se samozřejmostí, která zanechává dojem, že to snad ani sami nepozorují.

Zmíněnou skutečnost mi ještě za kLausovy éry objasnila na příkladu starší žena z lidu, která na můj poukaz na podivný kšeft, při kterém kLausův klan dostal darem na školu od bosse ČEZu, odvětila : „Byl by blbej, kdyby to nevyužil“.

A tento český přístup k životu byl znám již dávno. Tak např. i K. Marx a B. Engels se vyjádřili o Češích jako o „národu bez dějin“ , neschopnému revoluce, který nemá nárok na vlastní sebeurčení, vhodnému pro nasazení pro polní práce a použili označení jako „Lumpengesindel“, „psi“, „Schurken“, „Fantasti“, …. až po nejprimitivnější rasistické výpady přibližně té kvality, jakou se mnohdy honosí dnešní české politické honorace a jejich klientela. Mohlo by se na to říct – rasističtí kreténi, ale to by nepopsalo plně situaci.

Právě onoho Marxe a Engelse si totiž Češi, jako jediný známý národ, dobrovolně vybrali ve svobodných volbách za ikony, a prosadili bezohledně marxismus jako vlastní společenský model. To byl ten známý Velký Únor.

A dnes jsme opět tak daleko, Čechům nevadí bezpříkladné lhaní, ani absurdní xenofobie, figury, jejichž jedinou kvalifikací je drzost, s jakou strkají vlastní selhání na jiné, předvádějí až idiotské kousky a národ to nejenom toleruje, ale i odměňuje potleskem. Ten národ, to znamená těch dolních 10 milionů, pro které tu údajně Miloš je. Jenomže také jeho zásluhou žijí tito lidé stále ještě pod západní úrovní, zatímco ten zbytek, pro který tu Miloš není a ke kterému patří sám, žije již dávno na západní úrovni a někteří, včetně jeho samého i nad ní. Ale on to není jenom ten v civilisované zemi absolutně nenominovatelný, natož volitelný Zeman, ona je to ta opět ve svobodných volbách zvolená vítězná Lidová Fronta, tvořená xenofoby, šmelináři a komunisty. Ti komunisté jsou již tak daleko, že dokáží prosazovat kreatury, které se zprofanovaly za minulého režimu i jako tupé mlátičky na lidi. Vrcholem je, že komunistický papaláš Filip drze a arogantně obhajuje to mlácení do lidí klasickou soudní výmluvou nazistů : Nejprve splnit rozkaz a potom přemýšlet. A nikdo ho za takovou nehoráznost nedokáže sejmout, naopak pravidelně vykládá v TV o demokracii a svobodách. Stav společnosti popisují nejlépe vyjádření dvou nejvyšších představitelů o prodejnosti v české justici (To jsou ostatně ty jediné výroky, které Milošovi a Andrejovi věřím). K tomu všemu se řadí již klasický postup likvidace Sociální demokracie, zničení s cílem sloučení s KSČM. Noví Fierlingerové už naběhli na scénu. Alkohol do Parlamentu a zbraně národu, lidověji už to nejde.

Takže : Otázkou není, zda máme opět Vítězný Únor, otázkou je, zda to bude Malý Únor, nebo Velký Únor II, jinak řečeno, jak dalece se budou hrdí vlastenečtí odpůrci všeho západního bát, že přijdou o EU dotace. Samotné EU v agonii se už bát nemusí.

Miloslav Zima (28.01.18)

  1. Tak mě potkalo to neštěstí, že jsem si vyslechl filosofický statement generálního ředitele ČRo, nějakého Zavorala. Chápu, že i ČRo musí zaměstnávat jisté procento mentálně ne úplně vyzrálých jedinců, ale musí to být právě takovýto blb na ředitelském postu ?
    A co dělají příslušné Rady ? Vypadá to, že jsou stále ještě uchváceny ideou vyváženosti, tedy ke každému solidnímu zaměstnanci alespoň jednoho idiota s nezvládnutými ambicemi. A jelikož s hledáním těch idiotů není v Česku problém, aplikují tu vyváženost i na sebe.

    • Vy byste mel konvertovat z multikulti nabozenstvi ke katolictvi, pane Zimo, v novem zakone byste nasel spoustu myslenek, ktere by vam urcite pomohly:
      „Jak můžeš říci svému bratru: ‚Bratře, dovol, ať ti vyjmu třísku, kterou máš v oku,‘ a sám ve svém oku trám nevidíš? Pokrytče, nejprve vyjmi trám ze svého oka, a pak teprve prohlédneš, abys mohl vyjmout třísku z oka svého bratra. “ Luk 6,42

      • Sem tam trochu Bible nemůže škodit, ještě ten vztah k tematu by byl fajn.

        • Treba nachapu, proc vam vadi blb z Cro, kdyz byla vrchni nemeckou cenzorku jmenovana agentka Stasi?
          Chapete tu nuanci, ze ano…u Cechu blb…v Nemecku agentka totalitni policie. To je ta triska (blb) a tram (policejni agent). Ovsem Nemci vadi triska- blb…a tram-udavace v klidu prejde, protoze „ten je nas“.

          • Co máte pořád s tou „nemeckou cenzorkou“ ? Který úřad provádí podle Vás v Německu cenzuru? Nečtete Vy to někde v Jakešových pamětech?

            • Člověka z fleku napadlo „Streitbare Demokratie“,což už je dnes jasný zrcadlový odraz „Das Ermächtigungsgesetz“.Oni to Němci ani jinak neumějí než z extrému do extrému.

            • Vy jste dobrej krivak, pane Zimo, o cenzure mluvi normalne nemecky mainstream (süddeutsche treba, ale i dalsi) a to v souvislosti se Stiftung v jehoz cele je Kahane. Samozrejme to vite, samozrejme to ctete…ale tady delate nechapaveho übermensche…vy jste tedy opravdu typ…tfujtajbl :o)
              *
              Zensur in sozialen Medien – Streit um die CDU und die „Neue Rechte …
              http://www.sueddeutsche.de
              In den vergangenen Tagen veröffentlichte die Amadeu-Antonio-Stiftung außerdem ihre jüngste Initiative im Netz, ein Wiki, eine Art Lexikon, zu den „Neuen Rechten“.
              *

              • M. Zima
                Úno 12th, 2018 at 18:37

                Podíval jsem se na tu Stiftung (neznal jsem ji), asi myslíte spor Knabe – Kahane. Toho Knabe znam, ale o tu Kahane jsem se nikdy nezajimal. Ten Váš gulaš s „cenzurou“ je nonsens.

  2. opět se nejen zde objevují zaručené postřehy z venčí ;-) …
    před pár dny se kamarádka z rodiny ze Slovenska vyjádřila:
    neviem ake boli ani su nazory Zemana ani Drahosa, ale pochopila som to tak, ze Zeman robil republike hanbu a pri Drahosovi bol predpoklad, ze jeho vystupovanie bude ovela reprezentativnejsie.

    navyse kompetencie prezidenta u vas nijako nesuvisia s tym, kolko a akych uprchlikov CR prijme (prezident o tom nijako nerozhoduje), takze co si mysli o tejto teme nie je az take dolezite. su ovela dolezitejsie temy. takze v momente ako media vytiahnu temu uprchlici, uz to samo o sebe je manipulacia a utocenie na najnizsie pudy obcanov (v tomto pripade strach). bez ohladu na to, co si ktory kandidat o tom mysli.

    tak jsem se jí zeptal:
    No a to je právě Alenko ten problém – psala snad někde Slovenska média o konkrétních projevech Zemana – tedy čím a kdy a kde dělá tu hanbu?

    odpověď:
    prepac, nesledujem ani slovenske ani ceske media, nerobi mi to dobre na plet ;) takze ti nepoviem co konkretne zemanovi vycitali. ten rozhovor som si pozrela. celkom dobry. az na jednu vetu, ale to som mozno len nepochopila.
    a tiez nerozumiem tomu, ako si mozes mysliet, ze niekto ma neutralny usudok. u nas v BA (teda elitna banda volicov) vsetci hadzu Zemana do jedneho vreca s Ficom.

    • pro pořádek uvedu, že je mladá vzdělaná s IQ nad 150 …

      • „pro pořádek“? – spíš se vytahujete chytrou známou. Možná, že kdybyste se koncentroval a nemyslel na Bůh ví co, tak byste jí mohl říct, že Zeman dělal ostudu např. blbými kydy o Dubčekovi.

        • Které blbé kydy o Dubčekovi myslíte pane Zimo? Něco mi uteklo?

          • Ale copak ? že by paměť ? A to jste bejval takovej informovanej, mnohdy ještě víc, nežli osvědčené státotvorné kádry v ČT. BTW :
            Váš momentální výpadek můžete kompensovat kouknutím na Hradní stránky, projev z 09-01-18

            • Mohl by jste to doložit , Zima?

            • Koukám, že jste se nezměnil Miloslave, na celkem normální otázku reagujete ihned osobním výpadem? Co Vás trápí? Svěřte se, uleví se Vám. :)

              Zeman vcelku správně poukázal, že v roce 68 se našel ve vedení jediný člověk, který zůstal rovný – František Kriegel. Dopadl stejně jako ti co hřbet ohnuli, jen o rok rychleji. Zase mu zůstala ta rovná záda. Dubček neměl ani ta. Ovšem v tom projevu nenapadl Zeman Dubčeka, ale celé tehdejší vedení. Tohle si ten Kriegel zaslouží a je dobře, že to Zeman udělal.

              • Petr H
                Bře 14th, 2018 at 20:23

                Kriegel v 50s odrovnal jako krajský tajemník KSČ mraky lidí.Ani tím gestem v Moskvě svou vinu nesmysl,pokud platí oko za oko.

              • Roman67a
                Bře 14th, 2018 at 20:43

                Kriegel dělal v padesátých doktora v nějaké fabrice Petře. Netušil jsem, že byl ještě i krajský tajemník.

              • Petr H
                Bře 14th, 2018 at 21:02

                Jo?A ne třeba šéfa pražských Lidových milicí,což se tehdy rovnalo celostátní šéf?Nikdo nezpochybňuje,že Kriegel měl koule,ale byl to také člověk,který pro svůj komunistický názor ničil lidem životy.

              • Roman67a
                Bře 14th, 2018 at 23:56

                Ale jo Petře, nehádám se, třeba ničil. Beru to tak, že mnoho lidí se po tom zvěrstvu co prožili za první i druhé světové války snažilo najít jinou cestu a tak se vydali směrem k socialismu, ale když se začalo ukazovat, že je to výtah k moci pro šmejdy, tak se tomu vzepřeli. Kriegel je podle mého jeden z nich. Ale jestli víte nějaké jiné věci, může to být i jinak než si myslím já.

              • Petr H
                Bře 15th, 2018 at 00:23

                Tak První a Druhou světovou neprožil snad jenom Kriegel….

              • Roman67a
                Bře 15th, 2018 at 00:53

                Taky píšu že mnoho lidí, Kriegel je jeden z nich.

            • Hradní listy 09-01-18
              Projev presidenta rep.při setkání u příležitost slovnostního zahájení oslav 100 let rep a 25 výročí vzniku ČR.
              ————————————————————————————————————————————————
              ,,Bavme se o tom, proč v roce 68 se našel jediný statečný člověk, kterému jsem proto udělil státní vyznamenání, a to byl František Kriegel, a proč se všichni ostatní podělali hrůzou. Mně zakazují vulgarismy, ale toto doufám vulgarismus není. A mimochodem, vůbec jim to nepomohlo. Nejdřív dostaly tyto idoly funkci předsedy Federálního shromáždění, pak už jenom klesly na velvyslance v Turecku, a pak už ani to ne. A víte, taková ta zásada, která zejména v prvních letech normalizace fungovala a která, když to přeložím ze zdvořilých frází, zněla, musím zůstat ve své funkci, protože jinak by tam přišla ještě větší svině, než jsem já, tak tato zásada vedla k hluboké zkáze tehdejšího Československa, k hluboké demoralizaci, a to, co nám dalo naději, byla listopadová revoluce.“
              —————————————————————————————————————————-
              Kde jsou ,, kydy o Dubčekovi“? Zimo
              Víte , že Dubček podepsal ,,pendrekový zákon“ podle kterého se mlátilo už v r.69?

              • M. Zima
                Bře 15th, 2018 at 09:23

                Pro Romana : např. : „Nejdřív dostaly tyto idoly funkci předsedy Federálního shromáždění, pak už jenom klesly na velvyslance v Turecku, … “ Nepoznáváte ho ? Tak se nedá nic dělat

              • real
                Bře 15th, 2018 at 09:28

                Podělal se ? Podělal! Kde jsou ty kydy?
                Co vlastně chtěl? Být předseda na vždy? Být velvyslancem je pěkná sinektůra! Kolik bývalých premiérů\ předsedů\ je velvyslanci?Paroubek, Sobotka ,abych nesahal daleko?

              • real
                Bře 15th, 2018 at 09:35

                ,, Dubček později ve svých pamětech tvrdil, že pendrekový zákon sice „musel podepsat“, ale „nehlasoval pro něj“. Tuto tezi opakuje i historik Antonín Benčík („pro tento návrh nehlasoval, ale pod hrubým nátlakem Husáka a dalších, a s vědomím, že jeho přijetí zabránit nemůže, z profesionální povinnosti předsedy FS návrh zákona podepsal“). Naopak historik Jan Rychlík toto vysvětlení považuje za kostrbaté a nevěrohodné.“
                —————————————————————————–
                Nějak mě to připomíná:,, jednal jsem pod nátlakem nebo plnil jsem pouze rozkazy !

              • Roman67a
                Bře 15th, 2018 at 12:35

                No ano Miloslave a to co řekl není pravda? Podělali se nebo nepodělali? Nejen ten Dubček, ale všichni. Dubček je jen zářný příklad, který stojí za uvedení.

              • real
                Bře 15th, 2018 at 13:20
  3. Na Psu se dnes pár teoretiků se zpožděným zapalováním (včetně) Neffa dalo do nic neříkajících analýz.
    Přitom jim oba Milošovy povolební výstupy zcela unikly. V prvním Miloš ukázal, že dokáže se svojí chaotickou partou nejenom lhát těm svým buranům, ale lhát i akademikům. Že právě takové výstupy, jako opovrhování akademickou obcí, objektivně představují devastaci státnosti, nejenom Miloše a jeho póvl, ale ani hrdý národ, nezajímá.
    Ale ani při jmenování soudců nezústal Miloš za kLausovou tupostí, se kterou tehdy ješita odmítal jmenovat kriticky myslící čekatele a otevřeně aplikoval, jako kriterium, poslušnost. Zeman tentokrát nabádal k mírnosti vzhledem k obviněným z malých šmelin. Jedná se sice o výstup na hranici debility, ale v Česku to pochopitelně zapadlo. Zeman tentokrát nechal na holičkách ty větší kriminálníky, což je vzhledem k jeho nepřímému doporučení, ohledně nasazení tržních vztahů v České justici pochopitelné, postavil se na stranu lidu, který na to namá, elita si může spravedlnost v Česku koupit.

    Miloš bude na dovolené. — Asociace : Havel tehdy taky zmizel na pár dní (šuškalo se, že do Moskvy). Potom si komunisté tím jeho Sametem něco vytřeli a s Československem to šlo s kopce. Čalfa pro Havla vše zařídil, jeho se to netýkalo.
    Miloš musí být s tou cestou tak trochu na vážkách. Gottwald tam byl svého času taky a … Na druhou stranu se musí poradit, co s tím hyperaktivním Babišem. Je to i pro Česko riziková figura a Miloš k tomu celému nemá moc důvěry, začíná už z toho nějak těkat. A když mluví tak dobře rusky, co by si nepokecal?

    A co je možno od Miloše očekávat : Pochopitelně nápady. Logiku by mělo, kdyby nabídl Číňanům bezcelní zônu v Západních Čechách, jako koncovou stanici jejich projektu „Hedvábné rychloželeznice“. Budou něco takového potřebovat, Česko má pro to výhodnou polohu, o ideologické zpúsobilosti Čechů není třeba pochybovat.

  4. Dnes večer byla na ČT24 debata s mladými politiky. Jistě dobrý nápad, ale Bohu žel se ukázalo, že od té předvedené generace se (až na malou vyjímku) toho moc nového, natož evropského čekat nedá. Bude se muset počkat na tu další. – (Jsou to vydaření cloni předsedů stran, vlastně karieristé)

  5. Jinak vlastně i svým způsobem vedení kampaně bylo Drahošovi a jeho poradcům jasné,že republika je vzácně jednotná na odporu k usazování negramotných muslimských kolonistů a k přijmutí krachujícího eura.Za sebe říkám euro nikdy nebrat a čím dřív z brusele,tím lépe.

  6. Pane Zíma,vy jste opravdu neskutečnej.Republika vůbec rozdělená není.Jenom pro pořádek doplním,že volit jsem nebyl,i když jsem mohl,ale nepřišlo mi to poctivé.Jinak z mojich českých děti dcera volila Drahoše(protože to je fešák) a kluk pragmaticky Zemana.Brácha i ségry to měly podobné.Ale že by se začali nenávidět nebo já bych je neměl stejně rád?Prosím vás…to je iluze pár zoufalců.Mimochodem celkově dostal Drahoš zhruba 2.7m hlasů a z toho v Praze zhruba 444k čili na Prahu připadá z jeho balíku cca 16% a na zbytek 83%.To není vůbec rozdělená republika.

    • Zima soudi jen podle Germanie…vsechno, co z nej vypadne, je nemeckou projekci.

      • Tak nějak tuším,že ta snaha ten národ rozdělovat má původ v Německu.Neustále vyvolávat neklid je jejich stará zbraň.Nejpozději od Badeniho jazykových zákonů.

        • Přijde mi, jestli to není jen přání některých médií, jež o rozdělování halasí. Mám známé, kteří volili Zemana, jehož já naopak mám nerad velmi, hlas ode mně nikdy nedostal, nedostane a všichni vůkol to ví, ale jsme schopni se naprosto normálně bavit, žádný politik mi nestojí za to, abych kvůli němu přehodnocoval své vztahy…

          • Je to všechno nesmysl.Dcera a dvě neteře plus tři synovci volili Drahoše.No a co?To se má vlastní brácha přestat bavit s vlastní ségrou,protože on volil Zemana a ona opačně?Vždyť to je celé úplně absurdní a někdy si opravdu myslím,když čtu ty nesmysly o rozdělené společnosti,že je to cílené tu společnost rozdělit a rozdělovat.Naše rodina funguje úplně normálně a volba byla defacto 50/50.A nikdo to neřeší a hlavně nikdy neřešil.

            • Tak.

            • Klobouk dolů, zřejmě hrajete ve Vašem rozsáhlém rodinném klanu, takové bývají u sociálně okrajových struktur dost časté, toho Alfa-samce. Ale to, že kontrolujete, kdo jak volil přeci nestačí, Vy jim musíte říct, jak mají volit.

              BTW : Kontroloval jste to na základě té české speciality, každý kandidát má jeden lístek ? Jak možná vidíte sám, tento systém představuje nejenom tunel a zbytečnou spotřebu papíru, ale otevírá cestu šmelinám a kontrolám, které jsou ve vyspělých civilisacích trestné.

              • Petr H
                Led 30th, 2018 at 19:13

                Na patriarchát si u nás nehrajeme,snad pouze v tom,že nejstarší se první posadí a má také první slovo,ale to není patriarchát,ale normální lidská slušnost.Nikdo se u nás za názor nekontroluje,to je možná běžné v současném Německu,ale normálně a přirozeně se o svém pohledu na věc(o své volbě) pobavíme a pak se každý rozhodne.Tato životní zkušenost vám evidentně chybí a pak také z toho také vyluzujete iluzorní názory na českou společnost.

              • Pešek
                Led 30th, 2018 at 19:22

                Je těžké pochopit, že v normální rodině spolu lidi běžně komunikují, povídají si i o volbách aniž by hrozilo násilí? U nás se tomu mj. říká tolerance k názoru druhých, znáte?…
                P.S. Ta „šmelina a kontrola“ funguje jen ve vaší fantazii, ona totiž nemá smysl ani logiku, kromě toho, toto je trestné i u nás, takže kouzlem nechtěného nás sám řadíte mezi vyspělé. :-)

              • M. Zima
                Led 30th, 2018 at 21:42

                Mýlíte se, pánové. K tomu kLausovskému tunelu : Spotřeba papíru při volbě mohla být zredukována jedním volebním lístkem, na kterém se vyvolený zaškrtne. V Česku to tak není, a neprotestovali ani Zelení, haldy papíru byly „nové“ vyhozeny, jediné možné použití by byl toaletní papír pro sovětské přátele, ale ani to nikdo neudělal. Krom toho je českým způsobem masový obchod s hlasy velmi jednoduchý, je pouze potřeba kontrolovat nevhozené lístky. Tuto českou kreativitu ignorují jak Idioti v české justici, tak Volební komise různých stupňů. — Pochopili tentokrát ?

              • tich@dohoda
                Led 30th, 2018 at 21:45

                „Je těžké pochopit, že v normální rodině spolu lidi běžně komunikují, povídají si i o volbách aniž by hrozilo násilí? U nás se tomu mj. říká tolerance k názoru druhých, znáte?…“
                ————————-
                Tak to pise skutecne ten „pravy“ , nenavistny lhar, co neskousne vysledky svobodnych demokratickych voleb a „nevidi“ stvanice na lidi, stejne jake se poradaly v 50’ych letech ci za husakovske „normalizace“.
                Cest :(

          • „Mám známé, kteří volili Zemana, jehož já naopak mám nerad velmi, hlas ode mně nikdy nedostal, nedostane a všichni vůkol to ví,“
            ————————————————-
            Konkretne, Vy, Pesku, reknete, v cem Vy jste lepsi nez soudruh Zeman, resp. v cem Vy jste lepsi nez ten nejhorsi rudobolsevik. Co vas tak /virtualne/ znam ta leta, tak jste plne srovnatelny s temi nehorsimi rudobolsany a troufnu si tvrdit, ze mezi komunisty/rudobolsany byla spousta slusnych a poctivych lidi, coz so o Vas neda rici ani nahodou. Vy jste jen nenavistny fanatik a LHAR . Cest :(

            • Vy mně dneska bavíte t@d.
              Všimněte si, že jednoznačná hodnocení a odsudky, škatulkování, vystavování veřejných nepřátel je vaše parketa, nikoliv moje.
              Co se týče nenávisti, to je naprostý nesmysl a nepochopení z vaší strany. Vyznávám totiž to, že pokud někoho nenávidím, znamená to, že mi za tuto emoci stojí a přisuzuji mu významné místo v mém životě s tím, že se kvůli tomu snad i stresuji. Proč?
              Nejvýše negativní vztah je podle mně LHOSTEJNOST!!!

              No a tenhle váš sranda plk?
              Reakce na můj příspěvek, který je naprosto smířlivý a mírumilovný je označení za fanatika a lháře? Vypadá to, že si potřebujete něco nepodařeného v životě kompenzovat nadáfkami a já jsem poruce.
              Tak si poslužte a až to budete číst, představte si, že jsem se tomu vašemu nadávání při tomhle psaní vychechtával… ;-)

              P.S. Jsem takový hajzl, že když jsem někoho nakrknul, často mívám zlomyslné uspokojení a teď zrovna je to ono, takže hezký bezžlučovitý den… :-)

    • Váš jasný pohled na věc ohýbá jakékoli argumentaci špičku. BTW : Ale Vaše rodinné vztahy jsou zajímavé určitě pro „Zlatý list“, možná i Blesk, ale to byste v tom musel mít i nějakou tu nevěru za volební plentou, nebo tak.

  7. „Pro Drahoše hlasovala jen o fous menší polovina zúčastněných voličů. “
    ——————————————-
    O co mensi, o to trilionkrate vice nenavistnejsi, zlati komunisti, chtelo by se rici. Presne jak jsem to psal uz davno, ze pokud opet vyhraje soudruh Zeman, tak parta od lzi a nenavisti bude dalsich 5 let poradat stvanice na soudruha Zemana, stejne jako to delala predeslych 5 let. K soudruhu Zemanovi muzete pridat soudruhy Babise/Trumpa, pripadne dalsi „zradce a zaprodance“.
    Predpokladam, ze „slepysi“ si vubec nevsimli ze na soudruha Zemana se porada medialni stavnice od prvni vteriny jeho druhuzvoleni.
    Cest :-)

    • Nikoliv t@d, my slepýši to registrujeme už dávno. Ovšem neregistrujeme byť obstarožní boxery, kteří by se angažovali na štvací straně i před kamerami…
      Čest vaší práci… ;-)

      • Ja si myslim, Pesku, ze „lidem“ jako jste vy se vylozene styska po jugoslavskem „reseni“.
        Cest :-(

        • To tedy t@d myslíte, pokud se to tak dá vůbec v tomto případě nazvat, naprosto špatně, spíš jenom fabulujete a podsouváte a to ne moc rozumně…

          Zkuste spíš zhodnotit míru toho vašeho “ trilionkrate vice nenavistnejsi“ s přihlédnutím k boxerské exhibici pana Slezáka, který evidentně patří do druhého tábora. Vypadá to na slepotu tentokráte u vás, holt se to jaksi nehodí…

          • No vidite, Pesku, ja jsem zadne boxerske utkani nevidel, dokonce ani nevim/netusim kdo je to nejaky soudruh Slezak.Uz jsem Vam x krate psal, ze me ty vase cehunske boure ve sklenici neberou,je to urcene tupemu/blbemy stadu jako se strka cerveny hadr bykovi pred zraky. Jak jsem uz cela leta rikal, ze parta od lzi a nenavisti /to ja ta vase parta Pesku/ zase neunese, pokud soudruh Zeman obhaji funkci. Tak se stalo presne to stejne co se stalo pri poslednim vitezstvi soudruha Zemana, od prvni vteriny ta vase parta lzi a nenavisti na nej zacala utocit. A pokud soudruh Zeman nestaci umrit, tak ta vase lez a nenavist na nej bude utocit/lhat/poradat medialni/fyzicke stvanice. A soudruh Pesek bude zase tvrdil/LHAT, ze on nic nevidi, ze vse je OK. Jsme u tech kanalu, Pesku, tentokrate s tim nejpejorativnejsim vyznamu toho slova ve spojeni s oznaceni „cloveka“. Cest :(

            • No vidíte t@d, Neviděl, nesledujete (slepýš?), ale víte nejlíp, kdo jaký je a po čem se mu stýská a co neunese. Podstrkujete mi nějakou partu, tupe/blbe stado a víte přesně, od které vteřiny kdo co začal.
              Tak já vám to zkráceně napíšu: oba tábory příznivců na sebe samozřejmě útočily, předvolební kampaň byla tentokrát poměrně krotká v porovnání s parlamentními volbami, byť užity byly nepřesnosti i přímo lži. Ve větší míře jsou přisuzovány Zemanovi, ale to je podle vás štvaní, to je podle vás fuj. Jste schopen hodit trilionnásobek nenávisti pro opačnou skupinu, protože jste neviděl, jak zemanovec s cedulí na krku několikrát v boxerském postavení (bývalý boxer) udeřil pěstí reportéra proto, že jako správná hyena sledoval Zemanova hocha, ožralého tak, že se neudržel na nohách. To je taky štvanice, ale jen a jen ze strany novinářů. Druhý dobrák vyrazil kameramanovi kameru z ruky na zem, totéž reportérce Seznamu s telefonem. Nic podobného z druhé strany nebylo vidět. Proč? Protože se to nehodí? Novináři by to ututlali? Prdlačku, po tom by skočili taky.
              A vy tady povídáte něco o útočení/lhaní a pořádání mediální/fyzické štvanice na Zemana a mně podsouváte zvrhlou touhu po jugoslávském řešení? Vy, který jste tu opakovaně volal po střílení černoprdelníků (nejen) jakéhokoliv vyznání? Vy, který si chrochtáte, jak Stalin pěkně zatočil s muslimy, když je stěhoval po CCCP semtam, do gulagů a nechal je popravovat? Napsal jsem někdy někde něco aspoň trochu podobného? Myslím, že ani clay by vám nepomohl to najít. Jak jsem psal na jiném místě, nemám nejmenší problém s výsledkem voleb, prostě nějak dopadly a mně to žíly netrhá a rozhodně se ani nerozhádám se známými či příbuznými, kteří volili jinak natož abych hledal jugoslávské řešení. Zeman mít rád nezačnu a s gustem budu kritizovat jeho případné poklesky, protože je prezident a reprezentant mé země a já mám představu, jak se má či nemá chovat a pokud vybočí, vyhrazuji si právo jako občan Česka, tedy pravověrný Čehún po vašem a jeho „poddaný“ toto dělat aniž bych plkal nesmysle o vystěhování apod…
              Takže máte pravdu, vaše poslední věta zřejmě platí, ale bohužel pro vás v poněkud opačném gardu, protože činíte závěry s hrdým prohlášením, že nesledujete čehúnské bouře, tedy nevidíte, tedy slepýš.
              Po ovoci poznávám vás (jak rád užíváte u jiných) a neutrální radostné poznání to vpravdě není.

    • Soudruh Zeman by měl vystoupit a promluvit k národu.

      • Proc ?

        • Přece aby vyvrátil pomluvy, to vás nenapadlo?

          • Ne, nenapadlo, dokonce vim ze by to bylo zbytecne, soudny soudruh vi svoje a parta lzi a nenavisti, tam je naprosto jedno co soudruh Zeman/Babis/Trump/Putin udela/rekne, protoze, at udelaji/reknou cokoliv, vzdy to bude „spatne“. Cest :)

            • Soudný soudruh ví prd.
              Dnes jsem si stáhl a shlédnul film Smrt Stalina. Tam také soudruzi věděli prd…

              • Pešek
                Úno 4th, 2018 at 10:59

                Soudný soudruh má především zkušenost, že tzv.“parta lzi a nenavisti“ nemá patent právě na ony lži neb soudruh prezident a jeho ansámbl nás jimi zásobují průběžně a dlouhodobě, takže ano, promluva „mým národům“ je celkem zbytečná…

              • tich@dohoda
                Úno 4th, 2018 at 11:20

                No vidite, I-Worme, proc by soudruh Zema mrhal casem a promlouval k narodu, projebany cas, presvedcovat presvedcene. Vam staci zhlednout film o Stalinovi a mate jasno. Soudny soudruh si obvykle polozi otazku, proc mi porad strakaji pred zraky ten cerveny hadr/stalina/putina/zemana/“zradce-zaprodance-nepritele“/“ruske/KLDR/Iran …. nebezpeci“.Soudny soudruh moc dobre vi, ze nebezpeci/to skutecne/ neni ten cerveny hadr, to jen byk/stado tomu veri. Soudny soudruh totiz moc dobre vi proc se soudruh Stalin dostal do stredni Evropy, pricina a nasledek se tomu rika. O tom ovsem v literature „faktu“ ani filmech o Stalinovi nic nenajdete. Cest :)

              • Pešek
                Úno 4th, 2018 at 11:57

                Soudný soudruh samozřejmě ví, že literatury i filmu faktu je hromada a najít se naopak dá téměř všechno, otázka je potom míra vážnosti a důvěry, která se dá tomu či onomu. Ovšem soudný soudruh netvrdí, že oponent, který má odlišné míry je slepý jen pro toto…
                I erudovaní historici se málokdy naprosto shodnou…

              • I-Worm
                Úno 4th, 2018 at 16:23

                O těch soudných soudruzích mluvil už soudruh Caesar před dvěma tisíci lety. Ale o tom, proč se Stalin dostal do Evropy, o tom bylo asi už rozhodnuto, když se soudruh Lenin dohodl s Němci, že půjde dělat revoluci…

              • I-Worm
                Úno 12th, 2018 at 18:00

                tich@dohoda :
                No vidite, I-Worme, proc by soudruh Zema mrhal casem a promlouval k narodu, projebany cas, presvedcovat presvedcene. Vam staci zhlednout film o Stalinovi a mate jasno. Soudny soudruh si obvykle polozi otazku, proc mi porad strakaji pred zraky ten cerveny hadr/stalina/putina/zemana/“zradce-zaprodance-nepritele“/“ruske/KLDR/Iran …. nebezpeci“.Soudny soudruh moc dobre vi, ze nebezpeci/to skutecne/ neni ten cerveny hadr, to jen byk/stado tomu veri. Soudny soudruh totiz moc dobre vi proc se soudruh Stalin dostal do stredni Evropy, pricina a nasledek se tomu rika. O tom ovsem v literature „faktu“ ani filmech o Stalinovi nic nenajdete. Cest :)

                Trochu divná odpověď – Я это все, конечно, понимаю, Как обостренье классовой борьбы.

Stránka komentářů
Musíte sepřihlásit pro zadání komentáře.